092944 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Category

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

2007.01.07
XML

Latest News from Laurie Japan (RMMS) 2007.Jan.3 No.3

ローリージャパン (RMMS)より最新のニュース 2007年1月3日 No.3


No.2からのつづき



The energetic theme for the year ahead is one of Integrity, Ethics, and Discernment! This is the beginning of the tests we will each face in the year ahead.

来るべき年のエネルギー的なテーマは、高潔さ、道徳、識別のうちの一つとなるでしょう。 これはテストの始まりで私達ひとりひとりが来る年に直面していく事となるようです。


My understanding from the channeling sessions this week is that 3 mystery schools are to be based in the USA. One school is on the East coast, and holds the Ray of Raphael. The second school is at the edge of the Rocky Mountains near the Great Salt Lake, holding the ray of Metatron. The third school is in Oregon, holding the Ray of Michael. I understand that Metatron and Marabiel have already given the call to those who are the foundational leaders for each school in the USA.

今週のチャネリング・セッションからの私の理解では、スクールのうち3つはアメリカに位置するようです。 一つのスクールは、東海岸でラファエルの光線を保持します。 2番目のスクールは、ソルト・レークのそばでロッキー・マウンテンの縁にありメタトロンの光線を保持しています。 3つ目のスクールはオレゴンにありミカエルの光線を保持します。 メタトロンとマラビエルはすでにアメリカにおける各スクールの基礎的なリーダー達に召還を与えたと私は理解しています。


During the weeks in Taiwan, Metatron and Marabiel brought through the calling to serve as Mystery School leaders to several people there. In Japan a few have already been called, and the leadership structure is in the process of being established.

台湾に滞在した週に、メタトロンとマラビエルは、そこにいる幾人かにミステリー・スクールのリーダー達として奉仕するように召還しました。 日本では、幾人かがすでに召還され、リーダー・シップの組織が構成されている最中です。



I have seen the light going into ceremonial centers in France, Peru, Australia, Romania, and Africa. It is only a matter of time until these leaders awaken and begin the work.

私は、光が、フランス、オーストラリア、ペルー、ルーマニア、アフリカのセレモニアル・センターに行くのを見ました。 それらのリーダーが目覚めワークを始めるのは時間の問題です。



I have been shown the organization of the locations forming a pentagram of light in North America. I have been shown this organization being given the responsibility to anchor Shamballah on earth, in a different kind of service than the mystery school structure they are striving to manifest now.

私は、北アメリカに光のペンタグラムを形成する場所の組織を見せられました。 またこの組織は地球にシャンバラをアンカーする責任を与えられているという事をも見せられました、その組織は現在のミステリー・スクール構成とは異なった形での奉仕をし、現実化するために今励んでいます。 今現実化するために励んでいます。



I have been shown The Council of the Maitreya. This council will be made
up of 12 who hold the lineage and energy of the Master Maitreya here on
Earth. They will provide leadership, advice, and support to the leaders
of the 12 mystery schools.

私はマイトレーヤのカウンシルを見せられました。 このカウンシルはここ地球にマスター・マイトレーヤのリネージを持ち、マイトレーヤのエネルギーを保持する12人のリーダーによって作られています。 彼らは12のミステリー・スクールのリーダー達にリーダーシップ、アドバイス、サポートを提供します。



In the beginning of Rocky Mountain Mystery School our work was based on a combination of the Ray of Metatron and Merlin’s Power. In June 1998, the North American Mystery School was handed down to Gudni and I as a couple. Our first Teacher’s program as an official Mystery School introduced DNA Activation training. Our second seminar as a mystery school introduced the Adam Kadmon Activation technology.

ロッキー・マウンテン・ミステリー・スクールの始まりの時に、私達のワークはメタトロンの光線とマーリンのパワーの混合を基礎としていました。 1998年6月、北アメリカのミステリー・スクールはカップルとしてのグッドにーと私に手渡されました。 私達の最初のティーチャーズ・プログラムはオフィシャルなミステリー・スクールとして行われたDNA活性トレーニングでした。 ミステリー・スクールとしての2番目のプログラムでは、アダム・カダモン活性のテクノロジーを紹介しました。


These two technologies were the focus at the beginning of RMMS, and they are the foundation of the work we are here to offer in the future! The instruction I have received from Metatron is to return our focus to these technologies. They are survival technology for humankind in the years ahead.

これら2つのテクノロジーはRMMSの初期のフォーカスで、そしてそれらは私達がここで将来的に提供するワークの基礎でもあります。 メタトロンから受け取った指令はこれらのテクノロジーに私達のフォーカスを戻せという事でした。 これらは数年先において人類が生き残るためのテクノロジーなのです。



No4へつづく







お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2007.01.07 08:57:35


Calendar

Archives

・2024.03
・2024.02
・2024.01
・2023.12
・2023.11

Favorite Blog

まだ登録されていません

© Rakuten Group, Inc.