550577 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

a comfortable vacation

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2005.09.30
XML
カテゴリ:going traveling
beach

このグアムの風景の代償は、日焼けしすぎによる、異常なかゆみ.゜・(>_<。)・゜.。
かゆすぎて死んじゃうよ~!私はグアムの海でシュノーケルをして
いた時に、自分も海の一員になったような気分になってましたー。
油断してしまいましたー。
昨日の話しと通じるけど、自信はもたないといけないけど、
おごっちゃダメなんだね。なかなかそれが簡単なようで、自分でも
気付かないうちに初心を忘れちゃう事ってある。会社でも友達関係
でも恋愛でも。謙虚な心を忘れない人でいたいね。
I enjoyed Guam’s scenerys and I'm not able to stand being itchy.
because I got sunburn.I almost died!
I was feelings that I became a member of the sea when I snorkeled
at Guam’s beach.I was off guard.
It’s like a story from yesterday,you should have confidence but you don’t
flatter yourself.It’s like a easy thing but you sometimes forget your
original emotion without knowing.At work,about friend’s relationship
and between men and women.We don’t wanna forget being modest,do we?





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2005.10.12 23:11:13
[going traveling] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.