041721 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

洋楽大好き!

洋楽大好き!

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Keyword Search

▼キーワード検索

Profile

マドンナ♪

マドンナ♪

Calendar

Rakuten Card

Favorite Blog

まだ登録されていません

Comments

ララ0131@ 貴重な映像 14286キャンペーンから、お邪魔しました。…

Freepage List

Headline News

2010.09.22
XML
カテゴリ:Adam Lambert

Adam LambertFor Your EntertainmentのPVです。とてもかっこいいPVです。歌詞もすごいです。  

 

 

 下矢印に歌詞・和訳もあります。

So hot out the box
Can we pick up the pace
Turn it up, heat it up
I need to be entertained
Push the limit, are you with it, baby, don't be afraid
Imma hurt you real good baby
Let's go, it's my show, baby, do what I say
Don't trip off the glitz that I'm gonna display
I told ya, Imma hold ya down until you're amazed
Give it to ya til your screamin' my name
No escaping when I start
Once I'm in I own your heart
There's no way to ring the alarm
So hold on until it's over
Oh!
Do you know what you got into
Can you handle what I'm 'bout to do
‘Cause it's about to get rough for you
I'm here For Your Entertainment
Oh!
I bet you thought that I was soft and sweet
You thought an angel swept you off your feet
Well I'm about to turn up the heat
I'm here For Your Entertainment
'Sall right
You'll be fine
Baby I'm in control
Take the pain
Take the pleasure
I'm the master of both
Close your eyes, not your mind
Let me into your soul
I'm gonna work it 'til your totally blown
No escaping when I start
Once I'm in I own your heart
There's no way to ring the alarm
So hold on until it's over
Oh.
Do you know what you got into
Can you handle what I'm about to do
‘Cause it's about to get rough for you
I'm here For Your Entertainment
Oh I bet you thought that I was soft and sweet
You thought an angel swept you off your feet
Well I'm about to turn up the heat
I'm here For Your Entertainment
Oh
Do you like what you see?
Oh
Let me entertain ya 'til you scream
Oh!
Do you know what you got into
Can you handle what I'm about to do
‘Cause it's about to get rough for you
I'm here For Your Entertainment
Oh!
I bet you thought that I was soft and sweet
You thought an angel swept you off your feet
But I'm about to turn up the heat
I'm here For Your Entertainment
  

 

とてもハイになっているけれども
僕たちは上手くペースを掴むことができるだろうか?
ますます熱をおびて熱くなっている
僕は楽しませてもらう必要があるんだ
限界を押し上げよう
君は付いてこれるのか?
怖がることはないんだ
僕は上手く君を"傷つける"つもりだから始めよう
これは僕のショーなんだ
僕が言う通りにするんだ
僕が示す眩しさを見逃してはいけない
僕は君に言ったはず
僕は君が驚くほどに君のことを押さえつけると
君が僕の名前を叫びだすまで僕は君に"尽くす"んだ一度僕が始めてしまうと逃げ場はなくなる
僕が君の心を捕らえてしまえば
"非常ベル"を鳴らす手立てもなくなるから
終わるまで続けることになるよ君が何に取り付かれてしまったのか分かっているの?
僕がしようとしていることに君は耐えることができるの?
だってそれは君のために荒っぽくなるのだから
僕は君を楽しませるためにここにいるんだよ僕は穏やかで優しい男だと君は思っていたはず
天使が君を夢中にさせてくれると君は思っていたはず
実は僕が君の熱を上げようとしているのに
僕は君を楽しませるためにここにいるんだよ全ては上手くいく
君は気分が良くなるはず
僕が全てをコントロールする
痛みを味わい
快楽を味わうんだ
僕はその両方とも支配している
目を閉じて
心を開いて
僕を君の魂の中に入れて欲しい
君が完全に打ちのめされるまで僕は頑張るよ君が見ているものを君は気に入っているの?
君が思わず叫びだしそうになるまで
僕に君のことを歓待させて欲しいんだ
 

アダム・ミッチェル・ランバートAdam Mitchel Lambert 1982年1月29日生まれ(28歳) アメリカ合衆国歌手、舞台俳優インディアナ州インディアナポリス生まれ。オーディション番組『アメリカン・アイドル』のシーズン8において準優勝した。  






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2010.09.22 21:25:06
コメント(0) | コメントを書く
[Adam Lambert] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.