|
テーマ:○○な人の特徴(18)
カテゴリ:○○な人の特徴5選
【AD】おしゃれでプチプラなお洋服をご提供いたします。「HUG.U(ハグユー)」 新入社員が絶対にやってはいけない失敗パターンとは?嫌われる新入社員の特徴5選 5 characteristics of new employees that are disliked. 1. 指示やルールを守らない Failure to follow instructions and rules. 新入社員は、上司や先輩の指示に従うことが求められますが、嫌われる新入社員は指示やルールを守らず、自分のやり方で物事を進めようとします。 New employees are expected to follow the instructions of their superiors and seniors, but new employees who are disliked do not follow instructions and rules and try to do things their own way. 2. コミュニケーションが苦手 I'm not good at communicating. 嫌われる新入社員は、チーム内でのコミュニケーションが苦手です。他の人との関係構築や意見の交換がうまくできず、仕事の円滑な進行に支障をきたします。 Hated new hires are not good at communicating within the team. You will not be able to build relationships with others or exchange opinions well, which will interfere with the smooth progress of your work. 3. 責任感が低い Low sense of responsibility 嫌われる新入社員は、仕事に対する責任感が低い傾向があります。約束や締め切りを守らず、他の人に迷惑をかけることが多くなります。 New hires who are disliked tend to have a low sense of responsibility for their work. They often don't keep promises and deadlines and cause trouble for others. 4. プロアクティブな姿勢がない Lack of initiative-taking posture 嫌われる新入社員は、自ら積極的に仕事に取り組む姿勢がないです。与えられた仕事だけをこなし、主体性や柔軟性がないため、成長や貢献が期待できません。 New employees who are disliked do not have a willingness to actively engage in their work. They only do the work they are given and do not have independence or flexibility, so they cannot be expected to grow or contribute. 5. フィードバックに耳を貸さない Don't listen to feedback. 嫌われる新入社員は、上司や先輩からのフィードバックを受け入れず、改善する意欲がありません。自己評価が高いため、成長の機会を逃し、周囲からの評価も低くなります。 Disliked new employees do not accept feedback from their superiors and seniors and are not motivated to improve. Because of their high self-esteem, they miss opportunities for growth and are poorly evaluated by those around them. お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう
最終更新日
2024年04月01日 16時05分56秒
コメント(0) | コメントを書く
[○○な人の特徴5選] カテゴリの最新記事
|