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カテゴリ:車
New images of a mysterious coupe that resembles the Lexus LF-A concept, which was displayed at the Detroit Auto Show in January last year as a concept, have been caught by spy photographers circling the Nürburgring race track. From these images it appears that the car is significantly different to the concept car, with headlights that are much larger and reach back up along the fenders. The new front bar looks more aggressive and does not feature the centre intake as seen on the concept. We see larger side intakes that now reach further up the doors just in front of the rear wheels that will feed cool air into the rumoured 5.0L 500hp v10 that may come in with a hybrid option. The rear of the car sticks with the triple exhaust pipe pattern sitting centre of the rear diffuser, and the massive rear-wing is for test only purposes but we suspect production versions will feature an electronically adjustable unit that will sit lower than the one pictured. Despite the numerous prototypes that have been caught, Lexus is still adamantly denying the possibility of such a car. If built, the vehicle won’t be in showrooms until at least the end of 2008 with pricing around $100,000 mark. Follow the jump for more images. ↓ 昨年1月に概念としてデトロイトAutoショーに表示されたレクサスLF-A概念に類似している神秘的なクーペの新しいイメージはNとuumlを旋回するスパイの写真家によって捕らえられました; 競馬場をrburgringします。 これらのイメージから、車がコンセプトカーにかなり異なっているように見えます、はるかに大きく、フェンダーに沿って伸ばし返されるヘッドライトで。 新しい前部バーは、概念で見られるように、より攻撃的に見えて、センター取入口を特集しません。 私たちは現在まさしくハイブリッドオプションと共に入るかもしれない5.0Lの500馬力のうわさされたv10に冷気を入れる後輪の正面でさらにドアを伸ばすより大きいサイド取入口を見ます。 車の後部は後部拡散板の三重のエギゾーストパイプパターン座るセンターに忠実です、そして、目的だけをテストしてくださいが、私たちが、生産バージョンが描写されたものより低い状態で座る電子的に調整可能なユニットを特徴とすると疑うので、大規模なリヤ・フェンダは忠実です。 捕らえられた多数の原型にもかかわらず、レクサスはまだ強硬にそのような車の可能性を否定しています。 建てられると、少なくとも2008年の終わりまで乗り物がショールームにおよそ10万ドルのマークに値を付けるのをもってないでしょう。 より多くのイメージのためのジャンプに続いてください。 ってか・・・地震!?(たった30秒前くらいです お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう
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