000727 ランダム
 ホーム | 日記 | プロフィール 【フォローする】 【ログイン】

Rogertechのブログ

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

プロフィール

Rogertech

Rogertech

カレンダー

バックナンバー

カテゴリ

日記/記事の投稿

コメント新着

コメントに書き込みはありません。

キーワードサーチ

▼キーワード検索

2024.05.21
XML
カテゴリ:BT Email Issues



As a result of many problems with your device or product, you can face the BTinternet email not sending issue. Some prominent reasons for this error could be the outdated product, system setting problem, the recipient being blocked, third-party app interruption, and more.

In order to get rid of the issue without any hassle, it is necessary to figure out the key cause of the issue. Once you know about the root problem, it becomes easier to get rid of the issue. So, below are listed some primary effective solutions that will help you resolve the BTinternet email error.
  • Log Out your BT Email and Log Back In
  • Check the Server Settings
  • Re-add your BT mail account. 
  • Make sure that the recipient is not on your blocked list. 
  • Restart your computer or mobile phone device. 
  • Disable any third-party security program from your device. 
  • Remove/delete cache and cookies from the browser. 
  • Make sure that your device is getting a proper internet connection.

You can access the extensive guide to learn about the complete procedure of these methods. If you follow all the steps carefully, you will be able to resolve the issue. Otherwise, you need to seek additional help to get a real-time solution. For more details visit our website or the link provided below.






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

最終更新日  2024.05.21 13:18:30
コメント(0) | コメントを書く



© Rakuten Group, Inc.