011434 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

人生色々。

人生色々。

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Profile

A.L.H

A.L.H

Calendar

Archives

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

Category

Recent Posts

Comments

コメントに書き込みはありません。

Keyword Search

▼キーワード検索

2019.07.20
XML
テーマ:洋楽(3284)
カテゴリ:Favorite songs: 和訳


  • As Long As You Love Me
  • Justin Bieber



As long as you love me [3x]
君が僕を愛してくれてる限り

We're under pressure,
僕達は重圧がかかってる

Seven billion people in the world trying to fit in
70億もの人々が共存しようとする世界に

Keep it together,
一緒にい続けよう

Smile on your face even though your heart is frowning (frowning)
君は心は暗くても、顔には笑顔を浮かべて
(暗くても)

But hey now (hey now), you know, girl (know girl),
でも、今(今)、分かってるだろ?(ねえガール)、

We both know it's a cruel world
僕達は世界は残酷だって分かってる

But I will take my chances
でも僕は挑戦し続けるんだ

As long as you love me
君が僕を愛してくれるなら

We could be starving, we could be homeless, we could be broke
飢えても、ホームレスになっても、1文無しになったってかまわないんだ

As long as you love me
君が僕を愛してくれてる限り

I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
僕は君のプラチナに、銀に、金にだってなるよ

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
君が僕を愛してくれてる限り(僕を愛してくれ)

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
君が僕を愛してくれてる限り(僕を愛してくれ)


I'll be your soldier,
僕は君の戦士になって

(Fighting every second of the day for your dreams, girl
君の夢のために僕はいつでも戦うよ、ガール

I'll be your Hova
僕は君のホヴァになるよ

You could be my Destiny's Child on the scene girl
君は僕のディスティニーズ・チャイルドになってよ

So don't stress (don't stress),
だから心配しないで(心配しないで)

don't cry (don't cry),
泣かないで(泣かないで)

we don't need no wings to fly
僕たちには飛ぶために翼なんて必要ないんだ

Just take my hand
ただ僕の手をとってくれ

As long as you love me
君が僕を愛してくれてるなら

We could be starving, we could be homeless, we could be broke
飢えても、ホームレスになっても、一文無しになってもかまわない

As long as you love me
君が僕を愛してくれてる限り

I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
僕は君のプラチナに、銀に、金にだってなる

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
君が僕を愛してくれてる限り(僕を愛してくれ)

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (love me)
君が僕を愛してくれてる限り(僕を愛してくれ)

[Big Sean]
Yo, B-I-G
B-I-Gだ
I don't know if this makes sense, but you're my hallelujah
伝わるかどうか分からないけど、君は俺のハレルヤなんだよ

Give me a time and place, and I'll rendezvous it,I'll fly you to it,
時間と場所を教えてくれたら、俺はそこに行くよ 君のところまで飛んでいけるから

I'll beat you there
君より先に待ち合わせ場所に着くよ

Girl you know I got you
俺はいつでも君のためにいるって忘れないで

Us, trust…
俺達、信頼・・・・

A couple of things I can't spell without 'U'
君(U)なしでは綴ることさえできない言葉

Now we are on top of the world, 'cause that's just how we do (do it)
俺達は今、世界の頂点にいる それが俺達のやりかた(やりかた)

Used to tell me, "Sky's the limit", now the sky's our point of view (view)
物事には限界があるって教えられたけど、限界は俺達の考え方次第なんだって分かった

Man now we stepping out like, "Whoa" (Oh God)
今や俺たちがちょっと外に出ただけでも「おっと!」って感じさ(大変なんだ)

Cameras point and shoot (shoot)
カメラがこちらを向いて待ち構えてる(撮られる)

Ask me what's my best side, I stand back and point at you
俺にとっての最高の場所を聞かれたら、
俺は後ろに下がって君を指さすんだ

You, you the one that I argue with, I feel like I need a new girl to be bothered with,
君、君と喧嘩ばかりしてしまう、俺が夢中になれるような新しい女が必要なのかもしれないと思う時もある

But the grass ain't always greener on the other side,
でも隣の芝生がいつも青いってわけでもないんだ

It's green where you water it
君が水をあげた場所は青々としてるんだよな

So I know we got issues baby true, true, true,
2人の間に問題があるってのも分かってるよ、真実、真実さ、ベイビー

But I'd rather work on this with you
でも俺は君と一緒に解決していきたいんだ

Than to go ahead and start with someone new
君と別れて他の誰かとの関係を始めるんじゃなくって

As long as you love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you love me (love me yeah yeah yeah)
君が僕を愛してくれてる限り(僕を愛してくれ)

We could be starving, we could be homeless, we could be broke
飢えたり、ホームレスになったり、一文無しになったりしてもかまわない

As long as you love me
君が僕を愛してくれてるなら

I'll be your platinum (platinum), I'll be your silver, I'll be your gold
僕は君のプラチナに(プラチナに)、銀に、金にだってなる

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me (I'll be your silver, I'll be your gold)
君が僕を愛してくれてる限り(僕は君の銀になる、金になる)

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-lo-love
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you love, love, love, love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you love me
(that's all I want baby)
君が僕を愛してくれねる限り
(それが僕の望む全てなんだ、ベイビー)

As long as you love, love, love, love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you love, love, love, love me (please don't go)
君が僕を愛してくれてる限り(行かないでくれ)

As long as you love me
君が僕を愛してくれてる限り

As long as you love me
君が僕を愛してくれてる限り







【お買い物マラソン開催中☆期間中☆当店全品ポイント5倍!!】ルイヴィトン モノグラム モントルグイユ GM ショルダーバッグ M95566 【中古】




【中古】Salvatore Ferragamo サルヴァトーレ・フェラガモ AU-21-3323 ガンチーニ柄 ミニショルダーバッグ ブラック 黒 質屋 かんてい局金沢久安店 19-1692H







お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2019.07.20 08:54:18
コメント(0) | コメントを書く
[Favorite songs: 和訳] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.