011437 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

人生色々。

人生色々。

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Profile

A.L.H

A.L.H

Calendar

Archives

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

Category

Recent Posts

Comments

コメントに書き込みはありません。

Keyword Search

▼キーワード検索

2019.07.21
XML
テーマ:洋楽(3285)
カテゴリ:Favorite songs: 和訳


  • Grenade
  • Bruno Mars



Easy come, easy go, that's just how you live, oh
気まぐれに来て去っていく、
それが君の生き方なんだね

Take, take, take it all, but you never give
君は貰って、受け取って、受け取るだけで
何も与えることはしないんだ

Should've known you was trouble from the first kiss
君が僕に苦悩をもたらすってことを、
初めてのキスの時に気づくべきだった

Had your eyes wide open, why were they open?
キスをした時君は目をひらいてた、
どうして目を閉じなかったんだ?

Gave you all I had, and you tossed it in the trash
僕の持っているもの全てを君に捧げたのに
君はゴミ箱に捨てた

You tossed it in the trash, you did
君はゴミ箱に捨てたんだ、そうだろ?

To give me all your love is all I ever asked
僕だけを愛して欲しい、
僕の願いはそれだけだった

Cause what you don't understand is
でも君は分かってなんてくれなかったね

I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
君のためなら手榴弾をだって受け止める

Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
君のためならなら剣を素手で受け止めるよ

I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
君のために電車に飛び込んだっていい

You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
分かってるだろ?
君のためなら僕はなんだってする

I would go through all this pain
君のためならこの痛みも耐えられる

Take a bullet straight through my brain
銃弾が僕の頭をぶち抜いたってかまわない

Yes, I would die for ya baby
そう、僕は君のためなら死ねるよ、ベイビー

But you won't do the same
でも君は僕のために同じことをしてはくれない


No, no, no, no


Black, black, black and blue beat me till I'm numb
黒い、黒いアザができるほどに
僕を打ちのめしたらいい

Tell the devil I said “hey” when you get back to where you're from
戻ったら悪魔によろしくと伝えてくれよ
君はそこから来たんだろ

Mad woman, bad woman, that's just what you are, yeah
イカれた女、悪い女、それが君なんだ

You’ll smile in my face then rip the brakes out my car
君は僕に微笑みながら
僕の車からブレーキを取り上げてしまう

Gave you all I had, and you tossed it in the trash
僕の持っているもの全てを君に捧げたのに
君はゴミ箱に捨てたんだ

You tossed it in the trash, you did
ゴミ箱に捨てたんだ、そうだろ?

To give me all your love is all I ever asked
僕だけを愛して欲しい、
それだけが僕の願いだった

Cause what you don't understand is
だけど君は分かってくれなかったね

I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
君のためなら手榴弾でも受け止めるよ

Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
君のためなら剣を素手で受け止めるさ

I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
君のためなら電車飛び込んだっていい

You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
分かってるだろ?
君のためなら僕はなんだってする

I would go through all this pain
君のためならこの痛みも耐えられる

Take a bullet straight through my brain
銃弾が僕の頭をぶち抜いたってかまわない

Yes, I would die for ya baby
そう、僕は君のためなら死ねるんだ、ベイビー

But you won't do the same
でも君は僕のために同じことをしてはくれない

If my body was on fire, ooh
もし僕の体が火に包まれてたとしても

You’ d watch me burn down in flames
きっと君は僕が燃え尽きるのをただ見てるだけだ

You said you loved me you're a liar
僕のことを愛してるって言ってたけど、
君は嘘つきだ

Cause you never, ever, ever did baby...
だって君は1度も、1度たりとも、
僕を愛してくれたことなんかないだろ、ベイビー

But darling I’ll still catch a grenade for ya
最愛の人、それでも僕は君のためなら
手榴弾を受け止めるよ

Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
君のためなら剣を素手で受け止めるさ

I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
君のためなら電車に飛び込んだっていい

You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah) Oh, oh
分かってるだろ、
君のためなら僕はなんだってするよ

I would go through all this pain
君のためならこの痛みも耐えられる

Take a bullet straight through my brain
銃弾が僕の頭をぶち抜いたってかまわない

Yes, I would die for ya baby
そう、僕は君のためなら死ねるんだ、ベイビー

But you won't do the same
でも君は僕のために同じことをしてはくれない

No, you won’t do the same
同じことはしてくれないだろう

You wouldn’t do the same
君はきっとしない

Ooh, you’ll never do the same
絶対にしないんだ

No, no, no, no







サマンサタバサ ハンドバッグ レディマイン 小 スタッズVer. グレー Samantha Thavasa



Religion ファッション パンツ True Religion Womens Jennie Skinny Fit Jeans roughturf 29x28






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2019.07.21 18:36:03
コメント(0) | コメントを書く
[Favorite songs: 和訳] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.