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情報開発と利活用

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2021.04.12
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カテゴリ:コンテンツ

Gamification elements are a great motivator.
ゲーミフィケーション要素は、大きい動機づけを与える

Gamification design increases user engagement because it’s rewarding and motivating. Seamlessly including a few relevant elements, such as leaderboards and badges, into an existing system allows designers to tap into the same benefits of playing a game.
ゲーミフィケーションデザインは、それが報われて、やる気を起こさせるから、ユーザーのかみ合わせを増やします。既存のシステムに、先導掲示板やバッジのような、2-3の適切な要素群をスムーズに含めることがデザイナーがゲームをするのと同じ恩恵にアクセスすることを可能にします。

Most people require some level of challenge in their lives to stay motivated.
たいていの人々はやる気になる状態でいるため彼らの人生で若干の挑戦レベルを必要とします。

When users feel that they are making progress, developing skills, or overcoming challenges, it provides them with a sense of accomplishment.
ユーザーが彼らが進歩を成し遂げて、技能を身につけたり、あるいはチャレンジに打ち勝っていると感じるとき、それは達成感を彼らに提供します。

Gamification is notorious for being difficult to implement well, as gameplay elements can appear completely out of sync, distracting, and may even deter users that don’t respond well to it. Earning a trophy is only satisfying if it is the result of successfully overcoming a challenge.
ゲームプレイ要素が完全に同調していなくて、気を散らせるように見える可能性があり、うまくそれに反応しないユーザーを阻止さえするかもしれないから、ゲーミフィケーションはうまく実装することが難しいことで悪名高いです。もしそれが成功裏に挑戦に打ち勝つことの結果であるなら、トロフィーを獲得することは、人を満足させます

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Last updated  2021.04.12 09:08:37
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