|
テーマ:英語のお勉強日記(8061)
カテゴリ:文書管理
· Customers used the federated search in the customer hub more than expected. In fact, many customers and employees didn’t realize that they could find documentation in any other way. 顧客は期待より多く顧客ハブで連合検索を使いました。 実際、多くの顧客と従業員は、彼らが他のどんな方法でもドキュメンテーションを見いだせることを悟りませんでした。 · The experience between the federated search and the search in the product documentation portal was different. For example: 連合検索と製品ドキュメンテーションポータルでの検索の間の経験は異なっていました。 例えば: o The product documentation portal had more filter options, such as documentation type. o More tags, such as version and audience, were displayed for results in the product documentation portal. o The federated search results were missing some of the features in the product documentation portal, such as saving a web-based publication as a PDF. o Icons were displayed for file types (.xlsx, .docx, .pdf, and so on) in the product documentation portal, but not in the federated search results. · Customers were more successful in finding what they needed if they searched in the product documentation portal. 顧客は製品ドキュメンテーションポータルで、もし彼らが必要とするものを検索したなら、より一層成功裏に発見しました。 インターネット・コンピュータランキング================================== ================================== ネットサービスランキング ==================================
お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう
Last updated
2021.10.07 08:01:43
コメント(0) | コメントを書く
[文書管理] カテゴリの最新記事
|