972397 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

情報開発と利活用

情報開発と利活用

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Profile

令和維新

令和維新

Recent Posts

Comments

Favorite Blog

源氏物語〔10帖 賢木… New! USM1さん

🍇新作・長編歴史小… New! 神風スズキさん

今朝の富士山 New! GKenさん

Open conditional vs… samito07さん

タチウオで夜遊び Nori1022さん

Category

Keyword Search

▼キーワード検索

Archives

Freepage List

Headline News

Shopping List

お買いものレビューがまだ書かれていません。
2021.10.10
XML
カテゴリ:文書管理

Coveo and Google Analytics showed us the most accessed content in the product documentation portal by product, but the learning curve was steep, especially with Google Analytics.
コベオとグーグル解析は製品によって我々に製品ドキュメンテーションポータルで最もアクセスされたコンテンツを示したが、特にグーグル解析では学習曲線が険しかった。

The analytics from Zoomin proved to be the easiest to use by far and the most helpful. They also validated the insights we had from the other sources. The Zoomin analytics dashboards had widgets that showed the data to answer each of our questions, and some widgets showed us what content our customers had not accessed, which was information we could not get from Coveo or Google Analytics.
ズームインからの解析ははるかに使うことが最も容易で、最も助けとなることが分かりました。 それらは同じく我々が他の情報源から持っていたいくつかの洞察を実証しました。 ズームイン解析計器盤は我々の質問のそれぞれに答えるためデータを示すウィジェットを持っていて、そして若干のウィジェットは我々に我々の顧客が(まだ)どんなコンテンツにアクセスしていなかったか示し、そしてそれは我々が コベオあるいはグーグル解析から手に入れることができなかったような情報でした。

From the data we gathered, we were able to make informed decisions about how to improve customer experience.
我々が集めたデータから、我々はどのように顧客経験を改善するべきかについて見分の広い     決定をすることが可能でした。

l  Configuration guides and release notes are the top documents customers want, so configuration guides and release notes are weighted higher in the federated search results when Product Documentation is selected for the source filter.
構成定義ガイドとリリースノートは顧客が欲するトップのドキュメントで、それで、製品ドキュメンテーションが情報源フィルタのために選択されるとき、構成定義ガイドとリリースノートが連合検索結果でより高く重みをかけられます。

l  For search terms that did not provide results in the product documentation portal, we added synonyms to improve the search and shared the synonyms with the Coveo developer to improve the federated search.
製品ドキュメンテーションポータルで結果を提供しなかった検索用語のために、我々は検索を改善するために類義語を加えて、そして連合検索を改善するために コベオのデベロッパーと類義語を共有しました。

l  Content that had not been accessed recently was analyzed and archived if appropriate.
最近アクセスのなかったコンテンツは、分析され、適切なら、保存されました。

l  Reports of the content most accessed for a product to writers so that they can prioritize content updates with the product owners.

コンテンツについてのレポートは、製品のために執筆者にアクセスしたので、彼らが製品所有者とのコンテンツ更新優先順位を付けることができます。

Future improvements
将来の改善

Improving customer experience is an ongoing process. We plan to gather more customer feedback as we make changes, and we are diving deeper into analytics. We will continue to fine-tune the federated search, and we are investigating adding documentation widgets to the customer hub landing page.
顧客経験改善は進行中のプロセスです。 我々が変更をするとき、我々はもっと多くの顧客のフィードバックを集める計画をし、そして我々は解析へともっと深く飛び込みます。 我々は連合検索を微調整し続け、そして我々は顧客ハブ到着ページにドキュメンテーションウィジェットを加えて調査しています。

Improving customer experience takes effort, but it’s worth it.
顧客経験改善が努力を必要としますが、それはその価値があります。

==================================
インターネット・コンピュータランキング
==================================
ネットサービスランキング
==================================







お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2021.10.11 08:46:22
コメント(0) | コメントを書く
[文書管理] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.
X