047683 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

Raccoon Power80

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
May 13, 2006
XML
カテゴリ:xx他心xx
I want to die.
ヴォくは死にたい。
It is not scary to die.
死ぬのは怖くない。
It will be good it goes crazy, and to be gone.
狂って散るのもいいだろう。
But single life is unpleasant.
だけど だけど 独りは嫌だよ。
Single life is unpleasant even if I indulge in darkness.
闇に溺れていても、独りは嫌だよ。
It is very scary not to feel temperature next to me.
私の隣に体温を感じないのは、凄く怖い。
To an important person.
大切な人へ。
I am already impossible.
私はもう無理です。
Please live to my share.
どうか私の分まで生きて。
Do not seem to become me even if hot.
辛くても私みたいにならないで。
I who cannot cry continue appealing for laughing.
笑う事も、泣く事もできない私は、叫び続けるよ。
You freeze with a smile.
君達は、笑顔でいて。
When I want to cry, cry.
泣きたい時に泣いて。
Be proud of oneself.
自分を誇りに思ってね。
Thank you.
ありがとう。





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  May 14, 2006 04:10:22 PM
コメント(2) | コメントを書く



© Rakuten Group, Inc.
X