032405 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

ゆんたく物語

ゆんたく物語

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2021年05月21日
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
新コロナ、復(また)ゆくん増(うゎあ)ち

 沖縄(うちなあ)んじ、新(みい)コロナんかい罹(か)かたる人数(にんずう)や、一昨日(うてぃい)や203人(にん)、昨日(ちぬう)や198人やんでぃぬ事(くとぅ)やいびいん。
 新コロナや事直(くとぅのお)い、又(また)願(にが)ゆる人(ちゅ)ん達(ちゃあ)ぬ肝(ちむ)ん知(し)らやびらん。くったあ種変(さにがわ)いむんや、とぅずまい道(みち)ん知らん、ゆくん、人抑(ちゅうせえ)てぃ、ゆくん、増(うゎあ)ちどぅ歩(あ)っちゃびいる。
 「銭儲(じんもう)きんさんでえならん」んでぃ言(ゆる)人ん居(をぅ)い、遠慮(いんる)しいびちいんでぃ言る人ん居いびいしが、新コロナや、うんな事お、何(ぬう)ん構(かま)やびらん。
 罹かてぃん、病院(びょうい)ぬんかい入(い)ららん人(ちゅ)んまんどおい、別(びち)ぬ病(やんめえ)罹とおる人ん、今(なま)あ病院ぬんかいかかてぃ取(とぅ)らすなんでぃぬ言(い)い付(ち)迄(までぃ)さっとおる風儀(ふうじ)やいびいん。
 はあなあ、如何(ちゃあ)がなてぃ行(い)ちゃびいらあ。頭(かしら)ぬ人ん達(ちゃあ)、今ぬ事ん又、後々(あとぅあとぅ)、今ぬ暇(まあどぅ)ぬ如(ぐとぅ)ならんねえし、能(ゆ)う考(かんげ)えらんでえないびらん…。

琉歌
沖縄(うちなあ)ぬコロナ
復(また)増(うゎあ)ち居(をぅ)しが
あんし抑(うせ)えてぃ
どぅくやあらに

コロナてぃる風気(ふうち)
油断(ゆだん)好(じ)ちなやい
忘(わし)りたるばすに
増ち歩っち
筆:比嘉 清

【語句、訳】
新型コロナ、再び、ますます増加


 沖縄で新型コロナに感染した人は、一昨日は203人、昨日は198人だったとの事です。
 新型コロナは改善を願う人々の願いを知りません。そしてコロナの変種は、総じて、収束することを知らず、人々を侮り、ますます、増加する一方です。
 経済と叫ぶ人が居る一方、自粛を唱える人たちもいますが、新型コロナは、そんなことはお構いなしです。
 感染しても、入院できない人も多いし、別の病気に罹かっている人も、今は病院に行くのを遠慮して欲しいとの達しも出ているようです。
 もう、一体どうなるのでしょうか。 当局は、その事も、また将来、今回のような事にならないようよくよく、対策を考えないといけません。

琉歌
沖縄のコロナ
再び増えているが
これほど侮り
あんまりではないか

コロナという伝染病
(人間の)油断が大好きで
(彼らが)忘れたタイミングで
増殖する
筆:比嘉 清





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2021年12月22日 16時48分38秒
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

Free Space

うちなあぐの書きことばの普及に役立てればと思ってはじめました。
よろしくお願いいたします。

Headline News


© Rakuten Group, Inc.