032225 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

ゆんたく物語

ゆんたく物語

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2021年08月17日
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
「虻蜂取らず」さあにどぅ、あんけえなとおらあ?

 あっさびよう!、沖縄(うちなあ)ぬ新コロナぬデルタ株(かぶ)ぬ勢(いちゅ)いや、防(ふし)がりやびらん。報道に拠(ゆ)いねえ、「世界最悪レベル」んでぃがら。
 去年(くず)ぬ今頃(なまぐる)お、日本人(やまとぅんちゅ)はじみ東(あがり)アジアぬ人(ちゅ)ん達(ちゃあ)や、新(みい)コロナんかい罹(かか)い難(ぐり)さんでぃ、勝手(かってぃい)はじみ色(いる)んな人ぬ叫(あ)びやあ叫びやあそおいびいたるむぬ、今(なま)ぬ如(ぐとぅ)ぬ有様(ありさま)、けえなたれえ、なあ、うんな話(はなしい)ん聞(ち)かんなとおいびいん。
 ウランダアはじみ、他所国(ゆすぐに)え、いいくる経済ん、持(む)ち直(のお)ち、来(ち)ょおいびいしが、日本や、あちらん、強(ちゅう)い鈍(にい)さる風儀(ふうじ)やいびいん。
 儲(もう)き尽(じく)(経済)ぬ事(くとぅ)ん考(かんげ)えやがなあ、新コロナんかい当(あ)たてぃ来(ち)ゃる事んあてぃがやら、「虻蜂取らず」風儀、けえなてえ居(をぅ)びらに。だあ、ゆくん、経済や弱(よう)とおいびいせえ。
 また、中国ん中国やいびいさ。新コロナぬ出(ん)じ所(どぅくる)にちいてぃ、なあ一回(ちゅけん)のお、検(あら)たみらち取(とぅ)らんしんでぃぬ、WHOんでえぬ望(ぬず)どおるむぬ、二回(たけ)のお、しみらんでぃ言(い)ちょおる風儀やいびいん。
 我(わあ)が頭(かしら)どぅんやれえ、「うう、済(し)まびいんどう、ちゃっさやてぃん、肝(ちむ)ふぃずる迄(までぃ)、検みやびれえ、人人間(ちゅにんじん)ぬ為(たみ)どぅやるむぬ」んでぃいしょうさし、叫(あ)びゆしがどぅやあ。国とぅ肝ぬまぎさや反比例どぅさびいがやあ。

琉歌
コロナ検みや
御万人(うまんちゅ)ぬ為(たみ)
明(あ)がらす事ん
また防(ふし)じ道(一字余い)
筆:比嘉 清

【語句、訳】
「虻蜂取らず」の結果がこうなのか?

 ああ!、沖縄での新型コロナのデルタ株の勢いは、どうしようない状況です。報道によれば、「世界最悪レベル」だとか。
 去年の今頃は、日本人はじめ東アジア人は、新型コロナには感染しにくいなどと、専門家はじめ様々な人たちが唱えていたものですが、今のような状況を目の当たりにして、もはや、そういう声は聞かれなくなりました。
 欧米はじめ、諸外国は、概ね経済も回復しきていますが、日本はなかなか、回復が鈍いようです。
 経済を回しながらという積りで、新型コロナ対策をしてきたこともあってか、どうやら「虻蜂取らず」の状態になってはいませんか。かえって経済は回らなくなってきている感がないですか。
 また、中国もさるもんですよ。新型コロナの発生について、もう一回、調査させて欲しいとのWHO等の要望しているのに、二回はさせないと言い張っているようです。
 私が当局なら、「ええ、勿論、よろしいですヨ、いくらでも気の済むまで、調査してください。その方が人類の為ですからね」と、喜んで言っていたでしょうに。
国の大きさと心の大きさは反比例するでしょうか。

琉歌
コロナ(発生)調査は
人類の為
明らかにする事も
再発防止の一手段
筆:比嘉 清





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2021年12月22日 16時38分33秒
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

Free Space

うちなあぐの書きことばの普及に役立てればと思ってはじめました。
よろしくお願いいたします。

Headline News


© Rakuten Group, Inc.