011619 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

LINE 着せ替え作成の日々 ☆ 時々、LAライフ

LINE 着せ替え作成の日々 ☆ 時々、LAライフ

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2018.01.17
XML
​​今週末ラスベガスに行ってきました。
宿泊先はLuxorにしました。
ベガスは好きで結構行ってるんですけど
Luxorに泊まりたいと思いつつ
なかなかチャンスがなかったので、
今回こそはと予約しました。

そして、お部屋からの眺めは。。。スフィンクスの後ろ姿(汗)
超ウケるんですけど !!!



こんな体験滅多にできないよ。
これだけでも行った甲斐がありました。
そして筋書き通り、ギャンブルで数万円擦って、、、

いずれにしても良い旅でした!
(もうすでにベガスに行きたいよー)


I visited to Las Vegas this weekend.
I decided to stay at Luxor.
I love Vegas, so I have been visiting many times,
however, while wishing to stay at Luxor
I had no chance up to now, 
so I made a reservation this time for sure.

And the view from the room. . . The back of Sphinx
LOL! This is hilarious!

This was the funny precious experience.
It was worth going even with this alone.
Then according to the scenario,
lost couple hundred dollars with gambling、、、
It was a great trip anyway !!!
( I am already full of feelings I want to go to Vegas again. )



[ Other pics of Luxor in Vegas ]

​​​






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2018.12.16 16:28:16
[ロサンゼルス : Los Angeles] カテゴリの最新記事


PR

Keyword Search

▼キーワード検索

Recent Posts

Category

Calendar

Free Space




© Rakuten Group, Inc.
X