550582 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

a comfortable vacation

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2005.09.27
XML
2005-09-27 23:03:20

ブログを始めることにしました。
これからどのくらいの人に見てもらえるブログになるかわからないけれど、
楽しいブログにできるといいな。日本人の友達にも外国人の友達にも読んで
もらえるように、日本語と英語の両方でつけてくつもりです。
今日は、カナダにプチ留学する為に、ある留学の代理店の説明会に行ってき
ました。
海外に一度は住んでみたい、留学してみたいと思ってた夢が現実に一歩近付
いてわくわくしてきました。
さて、二ヶ月後は私はカナダのどこにいるかな?
I started `blog’. I’m not sure how many people are gonna see
my blog,but I hope I make a fun blog.
I’m goona write it down in Japanese and in English.Because
Japanese friends and foreign friends can read it.
Today I went to listen to the explanation of the agency of going
abroad for short-term to study . I’ve been wanting to live
in a foreign country and going abroad to study. I’m exicited
to be able to come closer to my dream.
What provinces of Canada am I 2 months later?






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2006.01.27 16:55:44
[studying in Canada * studying English] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.