040967 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

handmade服・雑貨 英語de日記

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
Apr 15, 2007
XML
カテゴリ:ビリーズブート
BIllY'S BOOT CAMP came to my house today!!

I bought it in SHOP JAPAN shop.
So, I started challenge of BILLY'S BOOT CAMP from today!!
Because of my usually lack of exercise life, I need to get best body by my effort!

It was too tight for me of beginner in exercise to do.
But, when I finished doing the first day, I can feel comfortable.

I will try this from today to seventh day.
(My mother will challenge from today,too!!)

So, I want you to encourage me!!


今日テレビ通販でおなじみ?の

ビリーズブートキャンプ。

我が家にやっと到着しました☆

ショップジャパンで購入しましたが、

楽天にもショップジャパン↓があります☆










やってみて感想は…

「キ…キツイ!!」

(私は、かなりの運動不足のためか、出来(そこ)ないの動きも多々ありでした…。)

でも…とっても、

楽しい!!」です☆

今日から1週間、母ともにチャレンジ☆

目指せ!体重down!!









お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  Apr 26, 2007 05:19:48 PM
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Category


© Rakuten Group, Inc.