107065 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

T.M.Revolution & abingdon boys school blog

T.M.Revolution & abingdon boys school blog

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Calendar

Archives

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

Category

2006.05.03
XML
カテゴリ:Live Report
T.M R LIVE REVOLUTION 06' UNDER:COVER

LIVE REPORT AT ICHIHARA-SHI SHIMIN HALL IN CHIBA-JAPAN ON 30 APRIL 2006

I(Taka)went to live with co-workers at the office about Ichihara as written in this Blog before.The co-worker in my office wrote this live reportグッド.First T.M.Revolution Live for her!!

I was not able to get up even if I tried to get up on the morning of the next day.ほえー.This was the first experience.
Anyway ,I was very surprised because Takanori-san was very good at the song.どきどきハート.I thought that he was a professional because Takanori-san can neatly sing a very up-tempo,violent tune.きらきら.

Clothes were elaborate very much,too,and farr and tiara etc.. suited Takanori-san very much. Though Takanori-san was a man but farr and tiara had been suited very much,because I of a woman had some jealousyハート(手書き)
In addition,there was a lot ot my favorite stage direction such as flame and a chandelier,lighting of purple system. It was very beautiful stage きらきら.
Takanori-san did not speak alone at the MC, and he talked to fan,therefore I could fell Takanori-san close and was glad目がハート.

Arrangement of music of 『HIGH PRESSURE』and 『WHITE BREATH』was sooo coolハート(手書き). Arrangement of this Live song matches present Takanori-san,and it is so cool very much. It is an adult imageきらきら.
Constitution and balance of song of up tempo and song of a ballad were very good !!

It was the first live for me,but live was wasy to have entered. Moreover,because manners of the fan were also good, I was able to enjoy T.M.Revolution Live really.
I'm first time that I see Takanori-san directly, but I'm just suprised because he is so beautifulショック. Though it is glad only to be able to meet Takanori-san,I could hear such a wounderful song,and I was able to spend happy time. Thank you Takanori-san ハート(手書き)

今回、私は会社の同僚と市原のライブに行きました。これは彼女のライブレポですハート(手書き)・・・(レポ)次の日の朝起きたら、起き上がろうとしても起き上がれませんでした。こんな経験は初めて!とにかく、貴教さんの歌がうまくて、びっくりしました。アップテンポの激しい曲でも歌が乱れることがなく、プロだと思いました。衣装もすごく凝っていて、ファーやティアラがとても似合っていました。男性なのにとても似合っているので、女性の私は少しジェラシーですウィンク。また、炎やシャンデリアやパープル系の照明など私の好きな演出が満載で、とても綺麗なステージでした。MCでは一方的に話すのではなくて、ファンに話しかけてくれたので、私は貴教さんを身近に感じることが出来て嬉しかったです。さくら
『HIGH PRESSURE』や『WHITE BREATH』のアレンジがとても良かったです。今回のライブ曲のアレンジは今の貴教さんに合っていたなぁと思いました。アダルティな感じ・・月アップテンポの曲とバラードの構成とバランスがとても良かったです。
初めてのライブだったけど、入りやすかったし、ファンのマナーも良かったので、本当に楽しむ事が出来ましたスマイル。生で貴教さんを見たのは初めてだったけど、とにかく綺麗だったのには驚くばかりでした。会えるだけでも幸せなのに、素敵な歌まで聴かせてもらえて、本当に素敵な時間を過ごせました。ありがとう貴教さん赤ハート

Reporter :Japanese T.M.R fan ,Andy (Thank you Andy)
Photo :Japanese T.M.R fan ,Maki (Thank you Maki)





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2006.05.03 13:24:49
[Live Report] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.