107028 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

T.M.Revolution & abingdon boys school blog

T.M.Revolution & abingdon boys school blog

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Calendar

Archives

2024.04
2024.03
2024.02
2024.01
2023.12

Category

2006.06.08
XML
カテゴリ:Live Report
T.M R LIVE REVOLUTION 06' UNDER:COVER
LIVE REPORT AT KANAKAGA KENMIN HALL IN KANAGAWA-JAPAN ON 04 JUNE 2006


Two U.S.A Winds-Turbo members participated in T.M.Revolution Live today.きらきら We met at the hotel where they were staying, and went to Hall together.
In the hall, we introduced them to the T.M.R Japanese members who always supported this
BLOG.To meet for the first time in everyone, everyone spoke about Takanori really happily四つ葉.When the Live ends and I questions her『 How was about Takanori?』They said 『Really Takanori is soooo cool,cute and 目がハート Really Takanori is sooo cool.』
And, the Winds-Turbo member took the photograph in the lobby in the hallカメラ

今日はアメリカのWinds-Turboメンバーがライブに参加しました。私達は彼女達の泊まっているホテルで待ち合わせをして、一緒に会場に行きましたハート(手書き)
ホールで、いつもこのブログをサポートしてくれている日本のファンに彼らを紹介しました。みんな初めて会うのに、本当に楽しそうにTakanoriの話しをしていましたピンクハート
ライブの後に私が「Takanoriはどうでしたか?」と聞くと、「もう最高、Takanoriは本当に素敵で可愛くてセクシー」と言ってました目がハート。そして、Winds-Turboメンバーでホールのロビーで写真を撮りましたカメラ
この日のライブレポはアメリカのファンに書いてもらおうと思いますので、出来たらアップしますね。お楽しみにハート(手書き)

REPORT :TAKA





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2006.06.08 15:11:29
[Live Report] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.