885956 ランダム
 ホーム | 日記 | プロフィール 【フォローする】 【ログイン】

愛・感謝 きっと大丈夫!何とかなる!

愛・感謝 きっと大丈夫!何とかなる!

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

フリーページ

楽天カード

キーワードサーチ

▼キーワード検索

プロフィール

台北縣

台北縣

カレンダー

カテゴリ

お気に入りブログ

英語はダジャレで覚… Super源さんさん
ドリームマスターバ… ドリームマスターバク(^ω^)さん

コメント新着

ララ@ Re:ララさん(01/13) なるほど・・・ありがとうございました。 …
台北縣@ ララさん 書き込みありがとうございました。私は気…
台北縣@ 海1997風さんへ 書き込みありがとうございます。誰も見て…
海1997風@ (*・ω・)ノ*・ω・)ノ*・ω・)ノドモドモ パスコの応募シールをヤフオクで大量に落…
ララ@ Re:シンクロニシティ(共時性)^^(01/13) いつも本当に勉強になるなぁと拝見してい…

バックナンバー

2005.02.24
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
こんにちは。今日は運勢を上げる簡単な方法を話したいと思います。みなさん自分の運勢上げたいですよね?簡単にできる方法を話したいと思います。まず、笑顔、大笑いをする。これが一番大切なことです。そして、周りの人たちに親切にすること。これだけで本当に運勢は良くなりますよ。どんなに嫌なことがあっても笑顔でいたら良いことが起こります。良く、占いで外応を変えれば運勢が変わると言いますが、これにも当てはまると思います。とにかく、毎日笑顔、笑顔、笑顔、周りの人が「この人はいつも笑顔で楽しそうだ。」と思ったらこっちのものです。次から次へと頼まれ事が増えていきます。そして笑顔で頼まれ事をこなしていくと、周りの評価が変わっていきます。運勢が回り出します。どんどん運勢が良くなっていきますよ。笑顔は顔に丸ができますよね。だから人生も○になります。逆に怒ると顔に×印ができますよね。これは最悪の人相です。だから笑顔、笑顔、笑顔です。運勢を下げたい人はどんどん怒って、眉間に皺を寄せてください。必ず嫌なことが次から次へと起こりますから。そして、鮮やかな色の洋服を着ることです。色はとても重要です。暗い色の服を着ると運勢を下げてしまいます。鮮やかな色を来て笑顔の人は運勢が良さそうに見えませんか?見えますよね?だから運勢が上がってしまうのです。この世の中、似つかわしくないことは起こりません。だから、お金が無い人がお金持ちになりたければお金持ちのふりをする。もし不健康な人が健康になりたければ健康なふりをする。それだけです。簡単ですよね。それでは良い一日を。今日は私の好きなブランド”フォリフォリ”をのせます。チェックしてみてください。女性は必見です。

Hello. I want to speak about the easy method of raising its fortune today. it rise its fortune -- I want to speak about the method of doing simply [ you ] First, a smiling face and great laughter are carried out. It is that this is the most important. And be kind to surrounding men it. Its fortune becomes good truly only now. Even if there is a however disagreeable thing, it happens that what is necessary is just to be with smile. Although it is good, and it will say that its fortune changes if outside is changed by fortune-telling, I think that it is applied also to this. Anyhow, it is the thing here when a smiling face, a smiling face, a smiling face, and a surrounding man think every day, "This man always seems to be pleasant with smile." It is asked from the next to the next and things increase. And if it is asked with smile and things are managed, surrounding evaluation will change. Its fortune begins to turn. Its fortune becomes good rapidly. A smiling face is made by the circle to a face. Therefore, life also becomes O. Conversely, if it gets angry, x mark can be done to a face. This is the worst looks. Therefore, they are a smiling face, a smiling face, and a smiling face. Those who want to lower their fortune need to get angry rapidly, and need to bring near wrinkles by the glabella. Since a surely disagreeable thing happens from the next to the next. And it is having the clothes of a vivid color on. A color is very important. Its fortune will be lowered if it has the dress of a dark color on. Don't you come a vivid color and isn't the man of a smiling face visible to his fortune meeting in merit? Therefore it is visible, its fortune goes up. It does not happen this to be a world and that it is not suitable. Therefore, if people without money want to become a rich man, a rich man's will be carried out. Healthy will be carried out if an unhealthy person wants to become healthy. It is only it. It is easy. Then, one good day.

my favorite brand "folli follie"check it out!!

フォリフォリ PendantSwing Heart リバーシブル
Folli Follie クローバーペンダント ブルー【フォリフォリ CLOVERPENDANT BLU】初売りバーゲン
フォリフォリ クローバー+ハートペンダント05-1004





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

最終更新日  2005.02.24 23:00:29



© Rakuten Group, Inc.
X