Because users sign-on, we were able to assign roles to user groups in Zoomin. The product documentation portal recognizes whether users are customers or employees when they log on and displays internal or external content appropriately. Also, customers can subscribe to notifications about updated documentation and create custom libraries to organize their content.
ユーザーがサインオンするから、我々は Zoomin でユーザグループに役割を割り当てることが可能でした。 製品ドキュメンテーションポータルは、彼らがログオンするとき、ユーザーが顧客あるいは従業員であるかどうかを認識して、そして適切に内部のコンテンツか、あるいは外部のものかを表示します。 同じく、顧客は更新されたドキュメンテーションについて通知を定期購読可能で、そして彼らのコンテンツを整理するためにあつらえのライブラリを作ることができます。
Access to product documentation
製品ドキュメンテーションにアクセス
In the old customer hub, product documentation could be accessed only from a menu. In the new customer hub, customers can access the product documentation from multiple points:
古い顧客ハブでは、製品ドキュメンテーションがメニューからだけアクセス可能でした。 新しい顧客ハブでは、顧客が複数のポイントから製品ドキュメンテーションにアクセスすることができます:
l The Product Documentation button on the landing page for one-click access to the documentation portal
ドキュメンテーションポータルにワンクリックで到達するページの製品ドキュメンテーションボタン
l The Documentation option on the Product menu in the banner that appears on every page in the customer hub so that product documentation can be accessed from anywhere in the customer hub製品ドキュメンテーションが顧客ハブのどこからでもアクセスされることができるように、顧客ハブすべてのページに現われるバナーにある製品メニューのドキュメンテーション任意選択機能
l The Release Notes options on the Product menu, which gives customers quick access to their most requested documentation type
製品メニューにあるリリースノートオプション、それは彼らの最も求められるドキュメンテーションタイプへの速いアクセスを顧客に与えます
l The documentation results from the federated search
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