551337 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

a comfortable vacation

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2005.09.28
XML
カテゴリ:going traveling
tumon

先週の3連休にグアムに行ってきました。
グアムなんて日本人ばかりでたいした事ないよね、なんてばかにしていたのに、
行ってみたらとってもよかった。
確かに日本人が多いけれど、とにかく海がきれい。
シュノーケルに夢中になりすぎてしまった私はすっかり焼けすぎてしまいました。
とにかく海しかないけれど、その海がストレスをすっかり吸い取ってくれました。
そんなグアムの海をちょっとだけおすそわけ。。。
I went to Guam on a 3 day holiday.
I had thought Guam was not so good,Because there were only Japanese in Guam.
But it was so good when I went there.
Actually there were a lot of Japanese,but the beach was so beautiful.
I forgot the time passing by snorkeling.
Then I got a sunburn too much.
Although there was only the beach the beach got rid of my stress.
I’m gonna share with you that Guam’s beach a little.





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2005.12.30 00:56:44
[going traveling] カテゴリの最新記事



© Rakuten Group, Inc.