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2019年02月01日
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カテゴリ:カテゴリ未分類
会社が以下の展示会に出展し、今日は担当ソフトの説明員だった。

https://www.tctjapan.jp/

3Dプリンタ技術の展示会で会社からは設計者向けCAEソフトを展示した。
ブースの前に立ち、足をとめたお客様にそれとなく声をかけ、話を聞き、名刺交換して、アンケート用紙に話を聞きながら記入する。これが次の営業アクションにつながる。
しかしアンケート獲得目標枚数の40%しか達成できなかった。
要因のひとつは来場者数が少ないことだった。
獲得したアンケートの中に、いい見込み客がいることを願うばかりだ。

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Our company exhibited out software at the following exhibition. I was an explanation officer today.

The exhibition was for 3D printer technology. Our company exhibited CAE softwares for designers.
Standing in front of the booth, asking somehow to the customers who stopped at our booth, listening to the story, exchanging the business cards, and we listened to the customer's story and filled questionnaire. These leads to the next sales action.
However, only 40% of the questionnaire acquisition target number could be achieved.
One factor was that the number of visitors was small.
I just hope that there are good prospects among the questionaire we have acquired.


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最終更新日  2019年02月01日 23時02分24秒
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