【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

フリーページ

コメント新着

2014年01月18日
XML
カテゴリ:The Heart of Awareness
1
I am the boundless ocean.                                                              
This way and that,  
The wind, blowing where it will,  
Drives the ship of the world. 
But I am not shaken.

私は果てしない海、
世界という船にあちらこちらから風が吹きつける。
だが、私は揺るがない。

2
I am the unbounded deep                                                                  
In whom the waves of all the worlds  
Naturally rise and fall. 
But I do not rise or fall. 

私は計り知れない深淵、
その中で世界という波が現れては消える。
だが、私は現れも消え去りもしない。

3
I am the infinite deep                                                       
In whom all the worlds  
Appear to rise. 
Beyond all form,  
Forever still. 
Even so am I. 

私は無限の深み。
その中にあらゆる世界が生まれでる。
全てを越え、
永遠に静かだ。
それでも私は在る。

4
I am not in the world.                                                                        
The world is not in me. 
I am pure.  
I am unbounded. 
Free from attachment,  
Free from desire,  
Still. 
Even so am I. 

私はこの世界の中にはいない、
世界は私の中にはない。
私は純粋、
私は無限。
執着から解き放たれ、
欲望から自由な静寂。
それでも私は在る。

5
O how wonderful!                                                                    
I am awareness itself,  
No less. 
The world is a magic show! 
But in me  
There is nothing to embrace,  
And nothing to turn away.

何と素晴らしい!
私は気づきそのもの、それ以外の何者でもない。
世界はマジックショー!
だが、私には、
何一つ受け入れるものはなく、
なにひとつ手放すものもない。





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

最終更新日  2014年01月18日 17時37分27秒
コメント(0) | コメントを書く
[The Heart of Awareness] カテゴリの最新記事


PR

キーワードサーチ

▼キーワード検索

バックナンバー

2024年04月
2024年03月
2024年02月
2024年01月
2023年12月
2023年11月
2023年10月
2023年09月
2023年08月
2023年07月

プロフィール

mark-1

mark-1

お気に入りブログ

New! mamadocterさん

まぁビックリ はなあそびさん

Rosegarden in Vienna ☆Rosegardenさん
オーラ日記 miminetさん

© Rakuten Group, Inc.