032517 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

ゆんたく物語

ゆんたく物語

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2023年06月02日
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
​音し分かゆる台風ぬ強さ​

 台風(てえふう)2号(にごう)や、来(ち)ゅうる前(めえ)や、でえじなぬ大(ま)ぎいやんでぃち、音(うとぅ)ぬ立(た)っちょおたるむぬやいびいしが、とお、来、見(ん)ちゃれえ、暴風域(ぶうふういち)ん無(ね)えらんあい、気圧(ちあちん上(あ)がとおいびいたん。
 実(じゅん)に​大ぎ台風やれえ、掛(かか)とおる万事(ばんじ)ぬ風(かじ)ぬ音(うぬ)、はてぃるか、うすまさいいびん。風ぬ物(むぬ)叩(たた)ちゅる音お、ちゃっさぬ弱(よお)ばあ風やてぃん、怖(うとぅ)るさいびいしが、強(ちゅう)ばあ大風(うふかじ)ぬばあや、また、交響楽(こうちょうがく)ぬ弦楽器(ふぃちならさあ)ぬ鳴(な)らする「ヒュー」んでぃぬ高音(たかうとぅ)ん、いいくる、混(ま)んちょおいびいん。
 実に、何(ぬう)んでぃん、言(い)ららん、はごおさる音やいびいしが、今度(くんどぅ)ぬ2号ぬばあや、うんな弦楽器ぬ音お、耳広(みみふぃる)みやい、聞(ち)ちん、むさっとぅ、聞かりやびらんたん。
 まあにん、何事(ぬうぐとぅ)ん怪我(きが)ん無えらんたるくとぅ願(にが)やびら。

琉歌
空梅雨(んなちゆ)とぅ思(む)てぃどぅ
来(ち)ゃみ台風二号
誰(たあ)ん雨乞(あまぐ)いや
し居(をぅ)らんむぬ



音で分ゆる台風の強さ​

 台風2号は、来る前は、とても大型だと鳴り物入りでやってきたのに、いざ、来て見れば、暴風域は無く、気圧も上がっていました。
 ほんとうに大型の台風なら、最接近したときの風の音は恐ろしいものです。物を叩く音は弱い台風でも怖いぐらいですが、強裂な風の場合は、交響楽の弦楽器の「ヒュー」という高音も混じります。
 実に何とも表現できない不気味な音ですが、今回の2号の場合は、そんな弦楽器の音は、耳を澄ませて、聞いても、全く聞こえませんでした。
 何所も、被害がなかったことを願います。

琉歌
空梅雨と思って
来たのか台風二号
誰も雨乞など
していないのに





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2023年06月02日 14時02分30秒
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

Free Space

うちなあぐの書きことばの普及に役立てればと思ってはじめました。
よろしくお願いいたします。

Headline News


© Rakuten Group, Inc.