032544 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

ゆんたく物語

ゆんたく物語

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2023年08月06日
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類

糸満 8/4

なあだぐとぅ、台風6号。


 一回(ちゅけん)、来(ち)ゃる台風(てえふう)ぬまた、引(ふぃ)ち返(けえ)ち、来ゃしえ、ニ三度(にさんどぅ)あたる覚(うび)いにあいびいしが、あんし、長引(ながふぃ)ちゅうるうしそおる台風やなあだぐとぅやいびいん。
 また、停電(てぃいでぃ)ぬん、三日余(みっかあまい)いなあん、続(ちぢ)ちゃしえ、くりんまた、なあだぐとぅやいびいん。暴風域(ぼうふういち)から抜(ぬ)ぎとおんでぃぬ事(くとぅ)やいびいしが、今(なま)ちきてぃ、外(ふか)んかい出(ん)じらりやびらん。
 万事(ばんじ)やたるばすぬ風(かじ)ぬ強(ちゅう)さん、また悍(うす)まさいびいたん。強(ちゅう)ばあ風ぬばあや、必(かんな)じ、高音(たかおとぅ)ぬちゃあ鳴(な)いさびいしが、うんな音んまた、恐(うとぅ)るしむんやいびいん。
 6号が一回、沖縄(うちなあ)から離(はな)りやあい、暴風雪警報(ぼうふうきいほう)ん、解(ふととぅ)かったる間(うゑえだ)なかい、買(こう)い物(むん)しいが、行(い)ちゃびたしが、停電故(ゆい)に三所(みとぅくる)お、閉(し)​まてぃ、開(あ)ちょおる所ん、パン、かてぃむぬ棚(たな)あ、いっそうから、空(ん)ながらどぅやいびいたる。
 だあ、停電どぅそおいびいくとぅ、冷(ふぃ)ずる水(みじ)しどぅ浴(あ)みやびたる。ティリビん見(ん)だらんくとぅ、何(ぬう)が何なとおらあ、むさっとぅ、分(わ)かやびいらんたん。
 今あ、諸(むる)戻(むどぅ)てぃ、片心(かたくくる)許(ゆる)ちょおいびいん。はあなあ。

文:比嘉清


今までにない、台風6号。

 一回、接近した台風が引き返して、再接近した例は、過去にニ三度はあった記憶がありますが、これほど、長引びいた台風は経験したことがありません。
 また、停電も三日以上も続いたのは、これまた、前代未聞です。暴風域から抜けたとのことですが、今まだ、外には出られそうもありません。
 ピーク時の風の強さと」いったら、それはもう、恐ろしいものでした。猛烈な風の場合は、必須で高音を伴い、それがずっと鳴り続けます。とても恐しい音です。
 6号がいったん、沖縄から離れ、暴風雪警報も解除された間に、買い物に行きましたが、停電で三所は閉店していて、開店営業している店でも、パン、弁当棚は、片っ端から空でした。
 それに停電ですから、浴びるのも冷水でした。テレビも見れないので、情報がなく、何がどうなっているのか、分かりませんでした。
 今は復旧し、少しは安心しています。あああ。

文:比嘉清





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2023年08月06日 12時13分56秒
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

Free Space

うちなあぐの書きことばの普及に役立てればと思ってはじめました。
よろしくお願いいたします。

Headline News


© Rakuten Group, Inc.