032526 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

ゆんたく物語

ゆんたく物語

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x
2023年11月18日
XML
カテゴリ:カテゴリ未分類
あきよ!ワクチンよ!

 やっとぅかっとぅ、新コロナんかい、けえ罹(か)かやびたん。去(ん)じゃる九月(くんぐゎち)ぬ初(はじ)みまんぐる話(はなしい)でえびる。
 五月(ぐんぐゎち)ぬ下(しむ)まんぐるんじ、六回目(むけんみい)ぬワクチン打(う)っちゃるむぬやいびいしが、たった、三月(みちち)余(あま)いなかい、罹たるしいじやいびいん。
 六回なあん、ワクチン打っちょおくとぅ、如何(ちゃあ)ん無(ね)えんがあらんでぃ、思(うむ)とおいびいたいしが、実(じゅん)に熱(にち)ん38.5度(どぅ)なんん出(ん)じてぃ、さっくいん、すい、鼻(はな)ん放(ふぃ)やびたん。また物(むぬ)んまあくん無いえらな、いいくる、あんまさそおいびいたん。
 病院(びょういん)んじ、医者(いしゃ)から、薬(くすい)ん4(ゆう)ちなあん持(む)たさってぃ、三日(みっちゃ)びけえや、口(くち)いっぺえ、薬臭(くすいかじゃ)そおいびいたん。薬飲(ぬ)だある詮(し)ぬん、あやい、四日目からあ、ましなやあに、物ん食(か)まりいんんねえなやびたん。
 うぬ三~四日後(あとぅ)に、市から7回(ななけん)目ぬワクチンぬ案内(あんねえ)ぬ来(ち)ょおいたん。
 あんし、市んかい、「今(なま)あコロナ罹かてぃ直(ちゃあき)どぅやくとぅ、三月後びけんじ、打ちん済(し)まびいみ」んでぃ、問(とぅう)やびたれえ、「あんしん済むん」んでぃぬ返事(ふぃじ)やびいたん。

筆:比嘉清


ああ!ワクチンよ!

 やっと、ついに新コロナに罹かかってしまいました。去る九月の初めごろのことです。
 五月の下旬に六回目のワクチン打ったのですが、たった三か月余で感染した次第です。
 六回もワクチンを打ったのだから、大丈夫だろうと思っていたのですが、マジで熱も38.5度も出て、咳は激しく、くしゃみのひどいものでした。また食事も美味しくなく、きつい状態でした。
 病院で医者から、薬を四種も処方されて、三日ぐらいは、口中、薬の臭がしていました。薬の効き目があったらしく、四日目からは、よくなり、食事澪ちゃんととれるようになりました。
 そうこうするうちに、三~四日後、市から7回目のワクチンの案内書が送られてきました。
 そこで、市に「コロナの感染した間もないので、三月後に受けてもよいですか」と訊いたところ、「それで結構です」という返事でした。

筆:比嘉清





お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2023年11月18日 12時35分40秒
コメント(0) | コメントを書く


PR

Calendar

Keyword Search

▼キーワード検索

Freepage List

Free Space

うちなあぐの書きことばの普及に役立てればと思ってはじめました。
よろしくお願いいたします。

Headline News


© Rakuten Group, Inc.