Target audience
対象視聴者
Get clear on who your target audience is so you can speak directly to them. We also suggest always staying open to feedback, testing regularly, and revising it to ensure you continue to meet your goals.
あなたの対象とする視聴者があなたが直接彼らに話をすることができるように誰であるかについてはっきりしてください。 我々は同じく常にフィードバックに開かれた状態で、規則的にテストをして、そしてあなたがあなたのゴールを確実に達成し続けるそれを修正することを提案します。
Instantly test the effectiveness of your product onboarding checklist with users and get invaluable insight based on direct input and real user interaction with CloudApp.
ユーザーと一緒に直ちにあなたの製品搭載のチェックリストの有効性をテストして、そしてクラウドアプリで直接入力と実際のユーザーとの対話に基づいて非常に貴重な洞察を得てください。
Comparing slightly tweaked variations is one of the best ways to create a successful onboarding process and get concrete data on which variation attracts more customers. Simple changes can help you analyze different results and optimize accordingly.
少し微調整された相違を比較するのは成功した 搭載プロセスを作って、そして変化がもっと多くの顧客を引き付ける具体的なデータを手に入れる最も良い方法の1つです。 単純な変更はあなたが異なった結果を解析するのを助けて、そしてそれに応じて最適化する可能性があります。
The post 7 Tips to Create the Perfect Product Onboarding Checklist appeared first
投稿、最初に現れる完ぺきな製品搭載チェックリストを作る7 ヒント
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