ContentOps Forms a Foundation for Your Content
ContentOps はコンテンツのために基礎を組織
As long as we’re creating useful products, it’s up to us, as companies, to make content that clarifies, teaches, and guides users toward using our products successfully.
我々が有用な製品を創造している限り、会社として、成功裏に我々の製品を使うことに、明確化して、教えて、そしてユーザーを導くコンテンツを作ることは我々次第です。
Good content is key to educating customers because it provides the context and skills necessary for them to become proficient users. Once you’ve created a library of content, ContentOps is the foundation upon which it is deployed.
良いコンテンツはそれが熟達したユーザーになるために彼らが必要な状況と技能を提供するから、顧客を教育することにとって重要なカギです。 あなたがコンテンツのライブラリを創造すると、 ContentOps はそれの上にそれが配置される基礎です。
That looks different per organization, but the gist is that ContentOps is your organization’s infrastructure and processes that make you capable of creating, managing, organizing, and deploying content repeatedly and efficiently at scale.
それは組織毎に異なっているように見えますが、要は ContentOps があなたの組織のインフラストラクチャーであり、あなたが繰り返し、そして効率的に規模拡大においてコンテンツを作って、管理して、組織化して、そして配置することができるようにさせるプロセスであるということです。
These systems ensure content teams know where their content is located, how their content development process works, and how to effectively execute that process. With these systems in place, organizations remove much of the time-consuming uncertainty out of the content process.
これらのシステムはコンテンツチームが彼らのコンテンツがどこに置かれているか、彼らのコンテンツ開発過程がどのように機能するか、そしてどのように効果的にそのプロセスを実行するべきか知ることを保証します。 これらのシステムが実施されているという状態で、組織がコンテンツプロセスから時間がかかる不確実の多くを取り除きます。
ContentOps ensures that there are commonly known procedures that eliminate the need for content developers to spend too much time focusing on tasks other than creating quality content.
ContentOps は、コンテンツ開発者が質が高いコンテンツを作り出すこと以外に、仕事に焦点を合わるのにあまりに時間を使うための必要性を排除する一般に周知の手順があることを保証します。
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