Distill IA requirements
IA要件を引き出すこと
To get started, review the product story to identify where the user needs content, define content stories, and collaborate with the Product Owner on the role content plays in user success.
始めに、ユーザーがどこでコンテンツを必要とするか特定し、コンテンツストーリーを定義して、利用者の成功でコンテンツが果たす役割で製品所有者と協力するために、製品物語を再検討してください。
Stories are agile project unit artifacts — how you manage the project. Start with product stories, which focus on everything the user needs, then gradually move toward content stories, which focus on the content your team will develop to fill those needs. All stories provide a clear picture of user requirements in the form of a description of a requirement written from the user’s point of view.
ストリーは機敏なプロジェクト単位の人工物 - あなたがプロジェクトを管理する方法。 製品ストーリーから始めてください。そのことがすべてにユーザーニーズに焦点を合わせ、それから次第にコンテンツストーリーに移行し、そのことがあなたのチームがそれらの必要を満たすために開発するコンテンツに集中します。すべてのストーリーは利用者の見地から書かれた要求条件の記述のフォームでユーザ要求の明確な絵を提供します。
Requirements describe the information and solutions that a user needs from the deliverables. Because one requirement may serve different users, we need a story for each user. This is the template I’ve used for creating stories: “as [whatever kind of user], [here’s what I need or want] and [here’s why].”
要件は利用者が成果物から必要とする情報と解決を記述します。 1つの要件が異なったユーザーをサポートするかもしれないから、我々はそれぞれの利用者のためのストーリーを必要とします。 これは私が物語を作るために使ったテンプレートです:「[どんな種類の利用者か]、[私が必要とするか、あるいは欲するものがここにあるか]そして[その理由はこちら]として。」.
The following stories focus on two different users and identify who the users are, what they want to do, and why they want to do it.
次の物語は2つの異なったユーザーに焦点を合わせて、そしてユーザーが誰であるか、彼らが何をすることを望むか、そして彼らがなぜそれをすることを望むかについて明らかにします。
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