803702 ランダム
 HOME | DIARY | PROFILE 【フォローする】 【ログイン】

情報開発と利活用

情報開発と利活用

【毎日開催】
15記事にいいね!で1ポイント
10秒滞在
いいね! --/--
おめでとうございます!
ミッションを達成しました。
※「ポイントを獲得する」ボタンを押すと広告が表示されます。
x

PR

Profile

令和維新

令和維新

Recent Posts

Comments

Favorite Blog

🍑新作「忘れな草を… New! 神風スズキさん

源氏物語〔2帖帚木 … New! Photo USMさん

今日のアジサイ GKenさん

ぷれべ Nori1022さん

P's Pictures P's Picturesさん

Category

Keyword Search

▼キーワード検索

Archives

Freepage List

Headline News

Shopping List

お買いものレビューがまだ書かれていません。
2023.12.02
XML
テーマ:仮想通貨(1636)
カテゴリ:暗号通貨

Elephant Money is not a Memecoin
エレファントマネーはミームコインではない


https://imgflip.com/i/7x9tsm

Patrick Cryptozoa

パトリック・クリプトゾア

Published in Cryptozoa
クリプトゾアで発行

Aug 29, 2023
2023
829

It’s funny watching the sellers, you think this is some type of memecoin? No, this is Elephant Money!
売り手を見ていると面白いですが、これはある種のミームコインだと思いますか? いいえ、これはエレファントマネーです!

https://www.dextools.io/app/en/bnb/pair-explorer/0x1cea83ec5e48d9157fcae27a19807bef79195ce1

You can tell the sellers think that this is the end of a parabolic move. There was a bump up, and the swing traders smell an opportunity. They think they can time the top, and get out with a win before the plebes get rekt. What a surprise it will be when they see it keeps going UP.
あなたは、売り手が、放物線の動きの終わりは、これだと考えていることがわかります。吊り上げがあり、スイングトレーダーはチャンスの匂いを嗅ぎつけます。彼らはトップのタイミングを計り、最下級生が非難される前に勝利を収めることができると考えます。彼らがそれが上がり続けるのを見ると、それは何たる驚きとなるでしょう。

Yup, sure did! 
うん、確かにそうでした!

https://www.dextools.io/app/en/bnb/pair-explorer/0x1cea83ec5e48d9157fcae27a19807bef79195ce1 

I just ran into an old crypto buddy of mine. He told me he did a 5x on his Elephant holdings,
so sold most of it. I had to stop myself from actually smacking my forehead, like — what a dumbass! Did you learn nothing from me?
私はちょうど私の古い仮想通貨の友人に出くわしました。彼はエレファントの保有を5倍にしたので、そのほとんどを売ったと私に言いました。実際に自分の額を叩くのを自分でやめなければならなかった―というのも、なんて馬鹿なんだ! あなたは、私から何も学ばなかったのかと?

I took him under my wing months ago, trying to teach him everything about all the projects I was in, and what made them similar, and what made them different.
私は数ヶ月前に彼を私が世話することになり、私が関わっているすべてのプロジェクトについて、何が似ているのか、何が違うのかを彼に教えようとしました。

I guess he missed the memo on Elephant Money.
彼はエレファントマネーのメモを見逃したのだろう。



TA guys see the first resistance level and they think they can time it…there’s no timing this train! https://www.coingecko.com/en/coins/elephant-money
TAの人たちは、最初の抵抗レベルを見て、タイミングを計ることができると思います...タイミングはありません、この続きは! https://www.coingecko.com/en/coins/elephant-money When he saw my raised eyebrows, and incredulous expression, he backpedalled, “I left a small bag in case Elephant keeps going up.”
眉をひそめ、信じられないという表情を浮かべる私の姿を見て、彼は後ずさりして、「エレファントが上がり続けるときのために、小さな獲物を残しておいた」と言いました。

Let me be clear: there’s no sell shaming in Elephant.
はっきりさせておきますが、エレファントには売るような残念なことはありません。

Every Sell, like every Buy or Transfer gets hit by a transaction tax of 10%, a portion of which goes
towards Bertha to hodl, and drive the price even higher. It’s all good, but I knew that my buddy would look back a year from now, and regret his actions.
すべての売りは、すべての購入や送金と同様に、10%の取引税に見舞われ、その一部はBerthahodlに寄付し、価格をさらに上昇させます。それはそれでいいのですが、相棒が1年後に振り返って、自分の行動を後悔することはわかっていました。

I’ve heard it before, “Why didn’t you tell me?”
「なんで教えてくれなかった?」と、前に聞いたことあります。

Like, when I told my brother to buy Bitcoin when it hit $3,600 around January 2019 — ‘Why didn’t you tell me?’ did. You just forgot.
例えば、20191月頃に3,600ドルに達したとき、兄にビットコインを買うように言った時のようです、「なんで教えてくれなかった? 」 私はそうした。おまえは忘れただけだ。

So, I let my buddy have it.
それで、相棒にそれを持たせました。

“Now’s not the time to sell, now’s the time to buy. This is just the start of the Parabolic move. Not Financial Advice, but personally I would get back in now.” And, I left it at that.
「今は売る時ではなく、買う時です。これは放物線の動きの始まりに過ぎません。金融アドバイスではありませんが、個人的には今すぐ戻ってきくる。」と、私はそれをそのままにしました。

I’m sure he thought I was some sort of idiot/asshole, or maybe he might actually do it. In any case I did what I thought was the right thing to do at the time.
彼は私のことを馬鹿/ろくでなしだと思っていたに違いないし、もしかしたら彼は実際にやるかもしれない。いずれにせよ、私はその時に正しいと思ったことをしました。

Update to the Pig Butchering
豚の屠殺に関する更新

The Pig Butchering
豚の屠殺

“I’m not pressing the Send button, you’ll have to do it,” I told him,
showing my Coinbase “Send Now” button on my…
「私は送信ボタンを押していません。あなたがやらなければならないでしょう」と私はコインベース私の...「今すぐ送信」ボタンを見せ彼に告げました。

Sometimes it takes that one last ditch effort.
時には、最後の努力が必要です。

My other crypto buddy was just about to send $48k more in USDT to some scammers that
had already scammed him out of $60k. I finally sent him my final analysis, a last ditch effort showing how the scammers place fake USDT in his wallet — making him think he was rich, how the scam website he started on now had a scam/phishing warning on it. How you can trace the transactions on EtherScan showing the token moves proving he was being scammed.
私のもう一人の仮想通貨相棒は、すでに60ドルを騙し取った詐欺師に、さらに48ドルのUSDTを送ろうとしていました。私はついに最終的な分析を、詐欺師が偽のUSDTを彼の財布に入れ、彼が金持ちだと思わせ、彼が始めた詐欺サイトに詐欺/フィッシングの警告が表示されたことを示す最後の努力を彼に送りました。EtherScanでトランザクションを追跡し、トークンの動きを示して、彼が詐欺に遭っていたことを証明する方法も。

Check it out for yourself:
自分自身のためにそれをチェックすること:

https://etherscan.io/address/0x24236e73f286c87555572d768Cf75b1e31E96e04#tokentxnshttps://etherscan.io/address/0x24236e73f286c87555572d768Cf75b1e31E96e04#tokentxns

It finally sunk in.
ようやく身に沁みます。

“I can’t believe I was about to do that. I realize now that there’s something wrong with me to even believe this,” he said.
「まさか自分がそんなことをしようとしていたなんて信じられません。今になって気づいたのは、自分がこれを信じることすら間違っている」と彼は言いました。

Eh, the scammers get to practice on a thousand people before they got to you. They know how to gain your trust, show so-called personal pictures of their beachside location, complete with bikini pics. They show you their wallet with all their “legitimate” gains they made.
ええ、詐欺師はあなたに届く前に1000人の人々に練習をします。彼らはあなたの信頼を得る方法を知っており、ビキニの写真とともに、ビーチサイドの場所のいわゆる個人的な写真を見せます。彼らは、彼らが作ったすべての「合法的な」利益であなたの財布をあなたに見せます。

Then you put a small amount in, and then withdraw it out, making you think you still have control, all the while they control your wallet. Your staked amount then grows to be huge, and when you go to withdraw you run into a snag. Panicking you contact your “friend” and so-called “support,” who tell you to deposit (in my friend’s case) $48k more in order to unlock the account.
そして、少量を入れては引き出すと、まだ自分がコントロールできていると思わせるが、その間ずっと、彼らはあなたの財布をコントロールしています。その後、賭け金は膨大になり、引き出しに行くと暗礁に乗り上げます。パニックに陥ったあなたは、あなたの「友人」といわゆる「サポート」に連絡し、アカウントのロックを解除するために(私の友人の場合) さらに48kドルを入金するように言われました。

Despite all my warnings, my friend was about to send $48k to a compromised wallet, trusting a person he’s never met face-to-face.
私の警告にもかかわらず、私の友人は、直接会ったことのない人を信頼して、侵害されたウォレットに48kドルを送金しようとしていました。

Sometimes trying one more time to save others from themselves is worth it.
時には、他人を彼ら自身から救うためにもう一度試みることは価値があります。

==============================

インターネット・コンピュータランキング
==============================
ネットサービスランキング
==============================






お気に入りの記事を「いいね!」で応援しよう

Last updated  2023.12.03 08:37:59
コメント(0) | コメントを書く



© Rakuten Group, Inc.