Sometimes it takes a kick in the pants to find a better way. Today, corporations everywhere have been forced to question and reinvent the way they do business. Companies with long-term policies against working at home, for example, had no choice but to allow it and have seen that jobs can still be done and in many cases can be done better. In fact, experts predict a permanent change in the numbers of people working from home, even after we leave the pandemic behind, and many companies have already announced permanent or expanded work-from-home policies. Why not use this opportunity to take another look at changes we didn’t think were possible before?
時々もっと良い方法を見いだすのはひどい目にあいます。 今日、会社はどこでも彼らのビジネスのやり方を問題にして、再発明することを強いられてきています。例えば、在宅勤務に対して、長期の政策を持っている会社は、それを可能にする以外に手がない、そして仕事がまだ行うことが可能で、そして多くの場合より良く可能となるのを見てきています。実際、専門家は、我々が世界的大流行を後に残した後さえ、在宅で仕事をしている人々の数の恒常的な変化を予測し、そして多くの会社がすでに恒常的か、あるいは拡張された「在宅勤務」方針を発表しています。我々が前に不可能であると思っていた変化を見直すためにこの機会を使おうではありませんか?
In this issue of the newsletter, Kathy Madison summarizes the results of the annual trends survey that we conduct with DCL. We’ve done this survey for eight years with the goal of understanding the future of information development so we, in turn, can help prepare individuals for those changes. However, one of the most significant trends we see in eight years of data is that while we expect our work will change, the reality is that it isn’t changing, either at all, or certainly at the rate we expected it to.
ニューズレターのこの発行で、キャシー・マディソンは我々がDCLと行う年度動向調査の処理結果を要約します。 我々は、情報開発の未来を理解することを目指して、8年間この調査をしてきました、それで我々は、順番に、個人をそれらの変化のために準備させる手伝いができます。しかしながら、我々が8年間のデータで見る最も意味深い傾向の1つは、我々の仕事が変化すると我々が期待する一方で、現実はそれが、全然、あるいは確かに我々がそれを期待した割合で、変化していないということです。
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