#analytics-for-content:
# 「コンテンツのための解析」:
· So, on to the bigger question: what is a good metric for the effectiveness of content, and what would it take to propagate and amplify that so it has the same status that Net Promoter Score (NPS) currently has?
それで、より大きい質問に気づく:コンテンツの効力のための良い尺度は何か?そして、それで正味の増進スコア(NPS)が現在持っているのと同じステータスを持っていることを普及させて、展開するため何をそれは取るであろうか
· I think it depends on the goal of the content. If content exists to provide self-service support, then support metrics (case deflection, AHT) are key. If the goal is engagement or thought leadership, then standard engagement metrics could work (page views, etc).
私はそれがコンテンツの目標に依存すると思います。 もしコンテンツがセルフサービスの支援を提供するために存在するなら、支援メトリックス(事例偏向、 AHT)が重要です。 もし目標が関与あるいは思考の指導力であるなら、標準的な関与メトリックスが効き目があり得るでしょう(ページビューなど)。
· We’re using advanced analytics to help our customers measure the impact of their work, understand how users interact with the content, what they search for, and, more importantly, identify what they struggle with. I’d love to share our best practices to help you become a truly data-driven documentation team and what we’ve learned from customers.
我々は我々の顧客が彼らの仕事のインパクト測定やユーザーがコンテンツとどのように対話するかの理解や、何を探しているのか、いっそう重要なことに、何に苦労して取り組んでいるのか特定する助けとなるように先進的な解析を使っています。私は、あなたが真にデータ駆動ドキュメンテーションチームとなる助けとなる最善事例や顧客から学んだことを大いに共有したいと思います。
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