If you’re like me, you probably do something like this:
もしあなたが私のようであるなら、おそらくこのような何かをします:
- Google your search keywords and scan the results.
あなたの検索キーワードをグーグルして、結果をスキャンすること。 - Click a link that looks promising.
有望に見えるリンクをクリックすること。 - Feel disappointed if it is not helpful.
もしそれが役立たないなら、当て外れに感じること。 - Go back to the search results, click another link.
検索結果に戻って、別のリンクをクリックしてください。 - And on and on.
そして続けること。
Until either you locate the information you’re looking for, or you give up, feeling like you’ve left an annoying itch unscratched.
あなたが探している情報を見つけるか、あるいはあなたが諦めるまで、あなたは掻きたいところがかけないじれったさが残ったままに感じます。。
Is this your experience with Workspace ONE UEM documentation?
これはあなたのワークスペースONE UEM ドキュメンテーションの経験ですか?
Analytics data indicates that over 50% of you follow the hit-or-miss method of discovery when searching VMware Workspace ONE® Unified Endpoint Management (UEM) documentation, while less than 20% use the navigation sidebar with the documentation portal. That is a striking difference! It tells me that you have a clear preference for external search engines over the internal navigation system.
解析データは、VMware ワークスペースONER統一末端管理(UEM)ドキュメンテーションを検索するとき、あなた方の50%以上が発見の行き当たりばったりの方法に従うことを示します、他方20%以下がドキュメンテーションポータルでナビゲーションサイドバーを使います。 それは顕著な相違です! それはあなたが内部ナビゲーションシステム上で外部サーチエンジンに対する明確な好みを持っていることを私に教えてくれます。
==================================
インターネット・コンピュータランキング
==================================
ネットサービスランキング
==================================