How much time, money, and resources do I have to invest in this content?
私はこのコンテンツに投資するためにどれぐらいの時間や、お金と資源があるか? | Be realistic with deadlines and timelines. Figure out how much time all stakeholders will need to invest to plan, create, and review content. Do you have creative resources available within the company?
期限と予定表で現実的にすること。コンテンツを計画して、作って、再検討するためにすべての利害関係者がどれぐらいの時間を投資する必要があるのか理解すること。あなたは会社内に利用可能な創造的な資源があるか? |
How often will the content need to be updated?
コンテンツはどれぐらいしばしば更新の必要があるのか? | One of the most important decisions to make is to determine the shelf-life of the visuals. Creating and editing multimedia content can be costly and time-consuming. So, give a good thought to whether the feature is likely to be updated frequently in the upcoming releases. For example, static graphics are easier to update than dynamic pieces of content such as videos.
するという最も重要な決定の1つはビジュアルの使用期限を決定することです。 マルチメディアコンテンツを作って、そして編集することは高価で、そして時間がかかり得ます。 それで、特性が来たるリリースでしばしばアップデートされる可能性が高いかどうかに、良い考えを与えてください。 例えば、スタティックなグラフィックスはビデオのようなコンテンツのダイナミックな小片よりアップデートすることがより容易です。 |
Who
誰か Who is the user for this piece of content?
このコンテンツ片のためのユーザーは誰か?
| Identify your audience.
あなたの聴衆を識別すること。 If you have different personas like managers, agents, and admins who need to work on different areas of a product, it is always good to have a high-level overview for the end-user familiar with the roles. The Coaching application is used by different personas so we created this infographic to break it down and show the workflow.
もしあなたが製品の異なった分野で働く必要があるマネージャーや、エージェントとアドミニストレーターのような様々なペルソナを持っているなら、その役割にやさしいエンドユーザのための高レベルの概観を与えることは常に良いです。 コーチングアプリケーションは異なったペルソナによって使われますが、それで我々は、それを分解して、ワークフローを見せるためにこの解説画像を作りました。 |
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