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情報開発と利活用

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2022.02.03
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カテゴリ:コンテンツ

l  Product managers continuously update their development plans and need to notify writers and other stakeholders of feature changes throughout the release.
製品マネージャーが連続的に彼らの開発プランを更新して、リリースの間じゅうずっと特徴の変化を執筆者と他の利益関係者に通知する必要があります。

l  Services gather information and determine how new releases will affect customers.
サービスが情報を集めて、新しいリリースがどのように顧客に悪影響を及ぼすであろうか決定します。

l  Content curators process relevant information from stakeholders collaborating on each feature throughout the release and then provide customers with insight into the products.
コンテンツ収集、整理、公開する人がリリースの間じゅうずっとそれぞれの特性で共同して働いている利益関係者からの適切な情報を処理して、それから製品への洞察を顧客に提供します。

Everyone was using different tools, such as spreadsheets and email, to draft, review, and publish content, which could lead to problems with version control. Workday needed to redefine and unify the release notes process so that it’s flexible enough to scale with the organization, as well as help writers and other stakeholders maintain consistent messaging without duplication of effort.
皆が、スプレッドシートや電子メールのような、様々なツールをコンテンツの草案を作成して、再検討して、そして出版するために使っていました。それがバージョンコントロールにおける問題に導く可能性があるかもしれない。執筆者と他の利益関係者が努力の重複なしで一貫したメッセージ交換を維持する助けとなると同様と組織の拡大縮小に十分柔軟であるように、就業日はリリースノートの過程を再定義して、統一する必要あります。

A Collaborative Content Development Process
協働のコンテンツ開発プロセス

The Information Experience team worked with our developers on a new authoring environment called the What’s New Collaboration tool, which streamlined the process where teams align feature-related content in advance of delivery. Using the tool, the team makes it easier for customers to consume product information following feature updates.
情報経験チームは配信に先立って特徴関連のコンテンツを調整するプロセスを合理化するいわゆる協働ツールと呼ばれる新しいオーサリング環境で我々の開発者と作業しました。 ツールを使って、そのチームは顧客が特徴更新の次に続く製品情報を消費することをより容易にします。

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Last updated  2022.02.03 10:15:39
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