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2022.03.19
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カテゴリ:仮想通貨

To answer that question, let’s circle back to Moore who says the key to crossing the chasm is a relentless focus on one specific market segment, a beachhead. Focus all resources on building a whole product for that specific segment. This strategy to cross the chasm does not fit neatly with most of the existing or previous narratives around Bitcoin. Those narratives encompass general use cases for broad swaths of the population. For instance, the narrative of a cheap payments network is exciting and interesting. Any business could use that, right? Well, given its broad scope, any business could use it. But, given the lack of a whole product incrementally solving a problem in a specific niche that just works, no business will use it. While early adopters don’t mind general narratives and half-baked use cases, the early majority will only adopt if there are specific use cases that incrementally solve their existing problems.

その質問に答えるために、深淵を渡ることへのカギは1つの特定のマーケット・セグメントの上の容赦がない焦点、橋頭堡であると言うムーアに舞戻りましょう。特定のセグメントのために製品全体を作ることに集中すること。この深淵を渡る.戦略は ビットコインの周りの既存、あるいは前の物語ときちんと適合しません。それらの物語は母集団の広い区域の一般的なユースケースをカバーします。 例えば、安い支払いネットワークの物語はワクワクし、面白いです。 どんなビジネスもそれを使うことができるだろう、そうではありませんか? まあ、その広範囲の有効範囲という条件のもとで、どのビジネスでもそれをt買うことができるであろう。 けれども、徐々にそこでしか働かない特定のニッチ での問題を解決しているプロダクト全体の欠如があるとすれば、ビジネスはそれを使わないであろう。早期採用者が一般的な物語やなまはんかなユースケースを気にしない一方で、もし徐々に彼らの既存の問題を解決する特定のユースケースがあるなら、早期大多数はただ採用するでしょう。

Bitcoin’s Crossing the Chasm Superpower
ビットコインが深淵を渡るス―パーパワー

For Bitcoin to cross the chasm into the early majority, it will need to meet the unique needs of specific niche audiences who are focused on day-to-day problems within their business. These audiences want solutions that make their lives significantly easier and give them more time to focus on their core value propositions. If they’re pitched Bitcoin exclusively as an asset, based on their needs, they might not be compelled enough to explore and adopt. But these early majority users could be very intrigued by the potential solutions enabled by Bitcoin, the network, or a better form of money.

ビットコインが早期大多数への深淵を渡るために、それは彼らのビジネス内で日ごとの問題に焦点を合わす特定のニッチ聴衆のユニークな必要を満たす必要があるでしょう。 これの聴衆は彼らの生活を際立ってより容易にして、彼にもっと多くの時間を与える解決が彼らの中核となる価値提言に焦点を合わせることを望みます。 もし彼らがビットコインを資産として調整するなら、彼らの必要に基づいて、調査して、採用するのに十分彼らは強制されないかもしれません。 けれども、これらの早期大多数ユーザーは、ビットコイン、ネットワークによって可能になる潜在的な解決、あるいはもっと良い形の金によって非常に興味をそそられ得るだろう。

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Last updated  2022.03.19 11:04:30
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